„Rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie dostępu do informacji przestrzennej w Powiecie Wrocławskim”
W dniu 17.08.21 r. podpisano Umowę o dofinansowanie, a następnie w dniu 12.06.2023 r., Aneks do Umowy o dofinansowanie projektu pn. „Rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie dostępu do informacji przestrzennej w Powiecie Wrocławskim”, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.2 E-usługi publiczne – ZIT WROF.
Beneficjent: Powiat Wrocławski
Data rozpoczęcia realizacji projektu: 2020 -12-23
Data zakończenia realizacji projektu: 2023-10-30
Ostatecznie projekt osiągnął następujące wartości:
Całkowita wartość projektu – 983 363,53 zł
Kwota dofinansowania – 821 159,85 zł
CEL GŁÓWNY PROJEKTU:
Podniesienie konkurencyjności Powiatu Wrocławskiego poprzez digitalizację materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK), ukierunkowaną na zwiększenie zakresu i podniesienie jakości świadczonych e-usług administracji publicznej.
CELE SZCZEGÓŁOWE :
W ramach projektu utworzono zbiory danych baz BDOT500 (Baza Danych Obiektów Topograficznych) i GESUT (Geodezyjnej Sieci Uzbrojenia Terenu), uzupełniono bazę EGiB (Ewidencji Gruntów i Budynków), zasilono system PZGiK nowopowstałymi i uzupełnionymi zbiorami danych oraz uruchomiono 5 e-usług na „5-tym” poziomie dojrzałości.
Utworzenie zbiorów danych baz poprzez digitalizację mapy zasadniczej (przetworzenie z postaci rastrowej na postać wektorową) oraz uzupełnienie bazy EGIB dotyczyło 7 gmin Powiatu Wrocławskiego – Czernicy, Kobierzyc, Długołęki, Kątów Wrocławskich, Siechnic, Sobótki i Żórawiny.
Projekt pozwolił na: podniesienie jakości świadczonych e-usług w Powiecie Wrocławskim w zakresie dostępu do informacji przestrzennej, wyeliminowanie konieczności osobistego stawiennictwa interesanta w urzędzie oraz na skrócenie czasu i zautomatyzowanie procesu pozyskania materiałów PZGiK poza godzinami pracy urzędu.
Projekt został zrealizowany przez: